Про нас

Ми СТО на Печерске.
Ми працюємо більше 10-ти років.

Ми вирішили не писати багато води про те, які ми хороші, адже про це і так багато знають, ми вирішили поділитися з вами корисними порадами з нашого великого досвіду. Читайте і запам'ятовуйте :)

 

    Купуючи новеньку автівку кожен власник дуже відповідально ставиться до всіх приписів виробника та намагається не проґавити жодного технічного обслуговування. Однією з причин такої «відповідальності» є умови гарантії на автівку і жоден, навіть найбільш акуратний водій-власник, не бажає її втратити. Тому, під час дії гарантії, регулярні відвідування СТО стають правилом.  

    Але згодом, зокрема після спливу гарантійного строку, водії починають забувати про таку необхідність та відвідують центри обслуговування (станції технічного обслуговування) не в рекомендовані строки. Та дарма. Технічне обслуговування – це необхідність, що забезпечує безпеку під час руху. Ця необхідність обумовлена в першу чергу елементарними законами фізики. Під час експлуатації  автомобіля відбувається його знос. Кожна поїздка в технічному сенсі являє собою вібрацію, перевантаження; автомобіль піддається впливу вологи, повітря, температури та багатьох інших факторів. З моменту, коли ваша автівка рушила з місця, всі деталі знаходяться у стані тертя, що неминуче тягне за собою деяку деформацію (зміну розмірів, форми). Навіть при найнижчій інтенсивності користування, на ідеальному рівному дорожньому покритті, рано чи пізно технічний стан будь-якого автомобіля змінюється в гірший бік.

    Питання коли саме його робити, і що  в себе включає дане обслуговування,  найбільш часто хвилюють автомобілістів, гарантія на автівки яких вже закінчилася, та кому доглядати  тепер за станом залізного друга необхідно самостійно.

Зазвичай обсяг операцій та їх періодичність залежать від пробігу автомобіля або періоду часу, що пройшли після попереднього ТО, а також умов експлуатації (їзда по брудним, гірським дорогам, з частими зупинками(«міський цикл»), в регіонах з екстремальними температурою та вологістю, високогір’я, буксировка причепу, участь у спортивних змаганнях та інше впливають на кількість робіт та періодичність технічного обслуговування. Звичайні рекомендовані строки проведення ТО вказано в сервісних книжках автівок.

Декілька порад від наших майстрів:

  • після десяти тисяч пробігу необхідно звернутися до спеціалістів, які оглянуть машину, усунуть дрібні несправності, крім цього замінять масло, фільтри, інші рідини і свічки запалювання. Головне, не варто економити на витратниках, чим якісніше буде матеріал, тим краще для авто і його експлуатації;

  • після тридцяти тисяч технічне обслуговування  буде містити більш складні роботи. Прийдеться пройти діагностику авто та, у разі виявлення  несправностей або деталей, що зносилися, виконати їх заміну;

  • після шістдесяти тисяч кілометрів пробігу багато комплектуючих необхідно ремонтувати або робити їх заміну. Зауважимо, що це обслуговування найбільш складне та затратне.

    Але в будь-якому разі водіям треба проявляти уважність,  прислухатися до автомобіля та звертатися до СТО за діагностикою при виявленні сторонніх звуків або незвичної поведінки авто під час керування.

    Доречи, багато автомобілістів вважає, що, якщо машиною не користувалися і вона просто знаходилась в гаражі, то і обслуговування не потребує. Це велика помилка. Навіть у разі простою автівка потребує планового обслуговування, що виконується або кожні десять тисяч, або раз на рік. Все залежить від того, що першим відбудеться.

Ще одне питання, що турбує автовласників та водіїв: чи впливає ситуація, коли планове обслуговування затримується на невизначений строк. Відповідаємо: якщо перевищення строку незначне, це не страшно. Інша справа, коли водій починає нехтувати обслуговуванням свого автомобіля, та тим самим    завдає непоправної шкоди машині, а отже, піддає не тільки авто зносу, але і наражає себе на небезпеку.

   Так що, подумайте, що для вас важливіше, заощадити бюджет чи зберегти життя. Робіть ТО вчасно.

Нужна наша помощь? Позвоните нам или оставьте заявку!